BizSuport - primul serviciu dedicat Antreprenorilor si Investitorilor

Retail (Altele)



"BEING AHEAD OF THE CURVE - A NEW DECADE OF OPPORTUNITIES", GfK, Apr. 2010

Studiul GfK cuprinde informatii cu privire la pietele de retail IT, evolutia in ultimii ani si perspectivele pentru 2010. Studiul include comparatii la nivelul pietei vest-europene, regionale si locale, precum si defalcari la nivel de categorii de produse.

http://www.gfk-ro.com/imperia/md/content/gfkromania/pressreleases/gfk_-_being_ahead_of_the_curve_-_2010-04-15_dp_updated.pdf



"TOPUL CELOR MAI MARI RETAILERI: DOAR PATRU COMPANII ROMANESTI INTRE PRIMII 15", ZF, Mar. 2010

http://www.zf.ro/companii/topul-celor-mai-mari-retaileri-doar-patru-companii-romanesti-intre-primii-15-5787419/



"CARREFOUR SI CORA INCEP ASALTUL IN RETAILUL ELECTRO CU MARCI PROPRII SI CATALOAGE ONLINE CU SUTE DE PRODUSE", ZF, Mar. 2010.

http://www.zf.ro/companii/carrefour-si-cora-incep-asaltul-in-retailul-electro-cu-marci-proprii-si-cataloage-online-cu-sute-de-produse-5747511//



"RADIOGRAFIA CONSUMULUI IN 2009: DOAR 6 DIN 61 DE PIETE MARI DE BUNURI DE LARG CONSUM AU RAMAS PE CRESTERE ANUL TRECUT", ZF, Mar. 2010

Analiza a evolutiei celor mai importante sectoare ale industriei bunurilor de larg consum, defalcat pe cele doua mari categorii: alimentare (ex. lapte, biscuiti, cereale, etc) si nealimentare (ex. scutece, detergenti, etc).

http://www.zf.ro/companii/radiografia-consumului-in-2009-doar-6-din-61-de-piete-mari-de-bunuri-de-larg-consum-au-ramas-pe-crestere-anul-trecut-5787126/



"GFK TEMAX ROMANIA", GfK, Feb 2010

Raportul contine informatii cu privire la evolutia vanzarilor pentru bunurile de folosinta indelungata, defalcat pe segmente de produse: electronice, foto, electrocasnice, IT, echipamente si consumabile de birou, etc.

http://www.gfk.com/imperia/md/content/gfktemax/romania/2009-q4_gfk_temax_romania_press_release_en.pdf



"THOUSANDS OF STORES SHUT DOWN IN ROMANIA IN 2009", PMR, Feb. 2010.

Sumarul PMR prezinta numarul de unitati de retail inchise in cursul anului 2009 pe segmentele: retail modern si alte magazine alimentare, magazine generale, unitati cosmetice, hoteluri restaurante si cafenele.

http://www.ceeretail.com/82221/Thousands_of_stores_shut_down_in_Romania_in_2009.shtml



"CRACIUNUL A MAI ATENUAT PRABUSIREA VANZARILOR DE ELECTRONICE SI ELECTROCASNICE", ZF, Feb. 2010

Articol ZF cu privire la piata locala de electronice si electrocasnice si evolutia principalelor segmente in 2009.

http://www.zf.ro/business-hi-tech/craciunul-a-mai-atenuat-prabusirea-vanzarilor-de-electronice-si-electrocasnice-5525971



"ROMANIAN MARKET", PMR, 2010

Comunicatul prezinta principalele concluzii ale raportului PMR "Retail in Romania 2010", cu privire la evolutia pietei locale de retail in anul 2009, evolutia principalelor segmente de piata, precum si perspectivele pentru anul in curs.

http://www.articlesnatch.com/Article/Romanian-Market-/1100955



"EUROPEAN RETAIL PROPERTY", King Sturge, 2010

Raportul prezinta piata europena de retail si evolutia acesteia in 2009, precum si prognoze cu privire la dezvoltarea viitoare a fiecarei tari si vanzarile de retail pe cap de locuitor pana in 2020. De asemenea, raportul include analize cu privire la prezenta internationala a jucatorilor de pe piata europeana de retail.

http://www.kingsturge.com/en-GB/international-research/~/media/Publication PDFs/ERP_2010.ashx



"GLOBAL POWERS OF RETAILING 2010", Deloitte, 2009

Raportul ofera o imagine de ansamblu asupra pietei globale de retail si a principalelor tendinte pentru 2010. In plus, raportul Deloitte include topul celor mai importanti jucatori de pe piata globala de retail.

http://www.deloitte.com/assets/Dcom-Global/Local Assets/Documents/Consumer Business/dtt_globalpowersofretailing2010.pdf




Director Web