BizSuport - primul serviciu dedicat Antreprenorilor si Investitorilor

Retail alimentar



"BILANTUL RETAILULUI ALIMENTAR MODERN IN PRIMUL TRIMESTRU: RETELELE STRAINE AU ANGAJAT 1.500 DE OAMENI SI AU VENIT CU 77 DE MILIOANE DE EURO PENTRU EXPANSIUNE", ZF, Apr. 2010

http://www.zf.ro/companii/bilantul-retailului-alimentar-modern-in-primul-trimestru-retelele-straine-au-angajat-1-500-de-oameni-si-au-venit-cu-77-de-milioane-de-euro-pentru-expansiune-6061937/



"ROMANIA. RETAIL MARKET", USDA Foreign Agriculture Service, Mar. 2010

Raportul ofera informatii detaliate cu privire la piata de retail din Romania, informatii despre principalii jucatori (cifra de afaceri, cota de piata, locatii, planuri de extindere pentru 2010, etc) cat si despre principalele categorii de produse comercializate si avantajele/ dezavantajele producatorilor locali (ex. carne de pui/ porc/ vita, peste, fructe si legume, cereale, lactate, vinuri, bauturi alcoolice, bere)

http://gain.fas.usda.gov/Recent GAIN Publications/RETAIL MARKET_Bucharest_Romania_22.03.2010.pdf



"SCENARII PENTRU 2010 IN FMCG", Modern Buyer, Feb. 2010

Materialul include proiectii cu privire la expansiunea retelelor de retail modern in 2010, tendinte in sortimentatia oferita, precum si tendintele intrevazute la nivel de marketing si logistica.

http://modernbuyer.ro/actualitate/2-actualitate/1150-scenarii-pentru-2010-in-fmcg



"RETAILUL ALIMENTAR IN 2015: CINE VA CASTIGA LUPTA DIN COMERT, HIPERMARKETUL SAU MAGAZINUL MIC", ZF, Ian 2010.

http://www.zf.ro/companii/retail-alimentar-in-2015-cine-va-castiga-lupta-din-comert-hipermarketul-sau-magazinul-mic-5318738/



"SHOPPING MONITOR CENTRAL AND EASTERN EUROPE 2010", INCOMA GfK, 2010.

Studiul include date comparative pentru tarile din Europa Centrala si de Est cu privire la locatiile preferate pentru cumparaturi alimentare: hipermarket, supermarket, magazine discount, magazine de format mic.

http://www.retailinfo.cz/system/files/SM_CEE_2010_press_release_-_MSP_formats_CEE_-_Eng.pdf



"SHOPPING MONITOR ROMANIA 2010", GfK Romania, 2010

Studiul include informatii cu privire la locatiile preferate pentru retail-ul alimentar si evolutia ponderii acestora in 2009 vs. 2008. De asemenea, sumarul GfK include un grafic referitor la ponderea primelor 10 lanturi FMCG in piata, defalcat pe tarile din Centrul si Estul Europei.

http://www.gfk-ro.com/imperia/md/content/gfkromania/oferteok/shopping_monitor_flyer_2010.pdf




Director Web